Betalen en Infomedics

Waarom ontvang ik een nota van Infomedics?

Wij houden ons graag uitsluitend bezig met mondzorg op maat. Wij zorgen liever voor u dan dat wij veel tijd besteden aan de financiële administratie. Daarom hebben wij de verwerking van de nota’s overgedragen aan Infomedics (www.infomedics.nl).

Wat betekent dit voor u?

U ontvangt een nota van Infomedics en ziet in één oogopslag hoe de nota is opgebouwd.

Als uw zorgverzekeraar een gedeelte vergoedt, dan staat dit duidelijk op de nota. Hoeveel dit is, hangt af van de polisvoorwaarden van uw zorgverzekering. Het resterende bedrag betaalt u aan Infomedics. Staat er geen vergoeding op uw nota vermeld? Dan betaalt u het hele bedrag aan Infomedics. Daarna controleert u of u de nota kunt declareren bij uw zorgverzekeraar.

Heeft u een vraag over de hoogte van de vergoeding of recht op vergoeding? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. 

Ontvangst en betaling van uw nota

Wij ontvangen uw adresgegevens van uw zorgaanbieder. U ontvangt de nota van Infomedics dus op het adres dat bij uw zorgaanbieder bekend is.

U kunt de nota van Infomedics op verschillende manieren betalen, bijvoorbeeld met iDEAL, internetbankieren of met de aangehechte acceptgirokaart. Vermeld bij uw betaling altijd het notanummer (/betalingskenmerk).

Wij hanteren een standaard betaaltermijn van 30 dagen. Heeft u net iets meer tijd nodig om de nota te betalen? Ga dan naar  de website van Infomedics